Klachten
Vanzelfsprekend doe ik alles om uw behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Mocht u toch niet tevreden zijn, dan kunt u dit in eerste instantie het beste met mij bespreken. Misschien zijn er oplossingen te vinden voor uw onvrede of zijn er misverstanden, die in een gesprek uit de weg geruimd kunnen worden.
Klachtenfunctionaris
Soms is het lastig om met mij in gesprek te gaan of voelt u zich na verschillende gespreken over uw klacht onvoldoende gehoord. Als dat het geval is en u voelt, dat u er mij niet uitkomt, dan kunt u de klachtenfunctionaris vragen om te bemiddelen. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en kiest geen partij. Het doel van de bemiddeling is om er samen uit te komen c.q. tot een oplossing te komen. Meer informatie over de procedure m.b.t tot de klachtenfunctionaris kunt u navragen bij mij.
Klachtenregeling
Mochten ook gesprekken met de klachtenfunctionaris onvoldoende uitkomst bieden, dan kunt u gebruik maken van de verdere klachtenregeling van de LVVP. De klachtenregeling van de LVVP is er in het kader van de wet Kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Meer informatie vindt u op: Klachtenregeling volwassenen – LVVP