Wachttijden
De aanmeldingswachttijd vindt u op onze homepage. Vanaf 1 november 2024 is er weer beperkt ruimte.
Voorts geeft de overheid het volgende aan in het kader van de wachttijden: “Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”
Dit bericht over over de wachttijden is geactualiseerd op 31 oktober 2024.
*De patiëntenstop en wachttijden zijn niet afhankelijk van de zorgverzekeraar waarbij u verzekerd bent en worden ook niet bepaald door de soort problematiek en/of diagnose.